یادگیری ، پیشرفت و موفقیت

مطالبی که به پیشرفت ، موفقیت و یادگیری مهارت های جدید کمک میکنه . بخون احتمالا بدردت میخوره !

یادگیری ، پیشرفت و موفقیت

مطالبی که به پیشرفت ، موفقیت و یادگیری مهارت های جدید کمک میکنه . بخون احتمالا بدردت میخوره !

تو این وبلاگ سعی می‌کنم در مورد هر چی که به نظر برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت افراد میتونه مفید بیاد مطلب منتشر کنم. آموزش مهارت های جدید، نقد و بررسی کتاب و فیلم و اخبار و ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یادگیری زبان در جهانی که ما هم اکنون در آن زندگی می‌کنیم، یکی از نیازهای اساسی برای پیشرفت است. با توجه به دغدغه ها و روزمرگی ها هر روز بیشتر جای پلتفرم آموزش آنلاین زبان احساس می شود و زبان آموزان به دنبال بهترین کلاس زبان آنلاین هستند. شاید شما هم بارها این نکته را شنیده باشید که کسی که زبان انگلیسی را در جهان مدرن بلد نیست، یک بی سواد محسوب می‌شود. ولی جدای از اینکه چقدر این حرف درست باشد یا غلط، می‌شود گفت که این روزها یادگیری زبان انگلیسی به بخشی جدای ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است.

فرقی نمی‌کند که قصد مهاجرت داشته باشید و انگلیسی را به قصد گرفتن مدرک آیلتس و تافل دنبال می‌کنید یا اینکه یک دانشجو هستید و برای مقالات علمی‌تان نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. چیزی که بسیار یادگیری انگلیسی را برای ما واجب می‌کند، این است که این روزها برای دسترسی به هر منبع به روز و دست اولی، ما نیاز داریم که به زبان انگلیسی مسلط باشیم. خواندن یک کتاب، تماشای یک سریال، کار با ابزارهای مختلف و…، همه نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند.

 

در ایران نیز به مثابه همه کشورها، کلاس‌های زبان انگلیسی بسیاری وجود دارد که در این دوره رونق بیشتری گرفته‌اند. اما چیزی که بسیار مهم است، مسئله‌ی کلاس آنلاین زبان انگلیسی نیست، مسئله نوع برگزاری کلاس آنلاین است. همانطور که می‌دانید مهارت تدریس آنلاین یک مسئله، آن هم مسئله‌ی با اهمیتی به نام زبان انگلیسی بسیار مهم است. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که  آموزشگاه  های برتر آنلاین زبان انگلیسی را که از با تجربه ترین و مجرب ترین مدرسین استفاده می‌کنند و امکانات عالی‌ای برای شرکت کنندگان در کلاس‌های زبان انگلیسی فراهم کرده‌اند را به شما معرفی کنیم.

1. آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا در صدر جدول برگزاری کلاس های آنلاین ما قرار گرفت. این موسسه قبل از شیوع بیماری کرونا نیز در بحث آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای دانشجویان دیگر شهر ها و کشور ها فعال بوده و ظاهرا اولین موسسه ای می باشد که در بحث آموزش آنلاین زبان انگلیسی فعالیت خود را در کشور آغاز نموده است و با اطلاعاتی که از سایت موسسه و تحقیقات ما کسب شده اکنون این موسسه دارای بالغ بر 20 هزار زبان آموز از سراسر دنیا میباشد و در حال حاضر بزرگترین موسسه آموزش زبان انگلیسی کشور میباشد.

چیزی که بیش از همه توجه ما را به موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا جلب کرد این بود که تقریبا 30 درصد از دانشجویان این موسسه خارج از ایران هستند و این مجموعه توانسته کیفیتی ارائه دهد که در سطح بین المللی مورد قبول واقع شود.

دلیل این موفقیت نیز استفاده از پلتفرم اختصاصی آموزشی بسیار قوی، اساتید بین المللی و خبره، داشتن سرورهای قوی در داخل و خارج از کشور ،دارا بودن سیستم اختصاصی CRM و ERP قوی و جامع و ….. می باشد. این مجموعه همچنین توانسته در چند سال اخیر تندیس سه ستاره رضایتمندی مشتری را برای برگزاری کلاس های آنلاین و حضوری از آن خود کند.

 

2. موسسه زبان آفاق

آکادمی نام آشنای زبان آفاق با دو دهه سابقه موفق، تنها موسسه ای در ایران است که سیستم آموزشی خود را هم راستا با “آکسفورد آکادمی” و انتشارات یورک (ناشر تخصصی کتب آموزش زبان) هماهنگ و شبیه سازی کرده است. در حال حاضر آفاق برترین و بزرگترین مرکز آموزش زبان انگلیسی آنلاین ایران است که زبان آموزان آن از سراسر دنیا در دوره های این موسسه شرکت می کنند. برخی مزایای اختصاصی کلاس های آنلاین آفاق:

1. مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب منابع و مسیر آموزشی صحیح. 2

. اعطای گواهینامه و مدارک معتبر بین المللی.

3. امکان مشاهده فایل ضبط شده کلاس ها در صورت غیبت.

4. پلتفرم آموزشی اختصاصی با کاربری آسان.

5. سرور اختصاصی و پر قدرت بر روی اینترنت ملی و بدون فیلتر.

6. امنیت حضور زبان آموزان خردسال در فضای مجازی.

7. Golden support یا برگزاری جلسات روزانه رفع اشکال رایگان علمی با سوپروایزر برای هر گروه سنی.

8. پشتیبانی یکپارچه امور زبان آموزان؛ از طریق تماس با خط چهار رقمی (0215148).

9. پیگیری روند آموزشی زبان آموزان توسط منتورهای علمی

10. دسترسی به کلاس با بالاترین سرعت و کم ترین پهنای باند مورد نیاز در سراسر کشور و با بهترین کیفیت.

11. برگزاری دوره های تربیت مدرس

TTC. 12. آماده¬سازی بیش از 10000 صفحه محتوای علمی توسط دپارتمان آموزش مؤسسه جهت استفاده اساتید در طول ترم.

13. برگزاری جلسه دیدار با اولیا (Coach).

14. فروش کتاب بصورت آنلاین و ارسال به سراسر ایران در هر ساعت از شبانه روز.

15. امکان پرداخت شهریه و ثبت نام آنلاین.

16. ارزیابی نهایی عملکرد شما در طول ترم با برگزاری آزمون کتبی و شفاهی.

17. صدور کارنامه آنلاین چند ساعت پس از آزمون.

 

3. آموزشگاه زبان سفیر

آموزشگاه زبان سفیر اگر حتی یکبار هم قصد به یادگیری زبان انگلیسی کرده باشید و یا نگاهی به سایت‌های آموزش زبان داشتید، حتما نام موسسه سفیر را شنیده‌اید. سفیر، یکی از بزرگترین و جامع ترین آموزشگاه‌های زبان کشور را داراست که در تمامی ایران شعبه دارد. فرقی نمی‌کند که با چه نیازی و با چه مقصدی وارد آموزشگاه سفیر می‌شوید، سفیر از کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان تا آموزش زبان انگلیسی برای تماشای فیلم سریال و کلاس‌های تخصصی برای مهاجرت و آزمون‌های آیلتس و تافل را آموزش میدهد و از این نظر یک موسسه بسیار عالی در ایران است.

 

4. آموزشگاه زبان ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج ایران کمبریج، یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین آموزشگاه‌های سطح زبان کشور است که خدمات آموزش زبان انگلیسی را به صورت آنلاین ارائه میدهد. خوبی آموزشگاه ایران کمبریج این است که انعطاف پذیری بالایی در ساعت کلاس‌ها وجود دارد و به دلیل تعدد برگزاری کلاس‌ها، شما می‌توانید با توجه به زمان مد نظرتان در یکی از کلاس‌ها ثبت نام کنید.

اساتید موسسه ایران کمبریج، همگی از با سواد ترین و به روز ترین اساتید ایران هستند. حتی در بسیاری از موارد برای کلاس‌های تخصصی، ایران کمبریج از اساتیدی استفاده می‌کند که زبان مادری‌شان انگلیسی است و این تاثیر بسیار زیادی بر روی یادگیری زبان شما خواهد گذاشت.

در آموزشگاه ایران کمبریج هم شما می‌توانید زبان‌های مختلف را با مقاصد مختلف یاد بگیرید. اما اگر خواهان مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان هستید و یا برای اپلای نیاز به کسب نمره در آزمون‌های زبان انگلیسی دارید، بدانید که تخصص ایران کمبریج در این آزمون هاست.

 

5. آموزشگاه زبان کوییک

آموزشگاه زبان کوییک کوییک، نه تنها یک آموزشگاه زبان انگلیسی آنلاین است، بلکه روشی منحصر بفرد دارد که می‌تواند شما را در کمتر از یکسال، به سطحی از دانش زبان برساند که قادر به شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل و همچنین مهاجرت، آن هم بدون هیچ مشکلی به کشورهای انگلیسی زبان باشید.

اساتید کوییک، شیوه‌ای را ابداع کرده‌اند که به راحتی هر چه تمام تر و تماما آنلاین بتوانید بیشترین بازدهی را از کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی داشته باشید. همچنین یک پشتیبان کامل در تمام طول دوره کنار شماست که به همه‌ی سوالات شما پاسخ بگوید

 

 

 

  • ۰۲/۰۴/۲۴
  • امیرحسین محصوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی