یادگیری ، پیشرفت و موفقیت

مطالبی که به پیشرفت ، موفقیت و یادگیری مهارت های جدید کمک میکنه . بخون احتمالا بدردت میخوره !

یادگیری ، پیشرفت و موفقیت

مطالبی که به پیشرفت ، موفقیت و یادگیری مهارت های جدید کمک میکنه . بخون احتمالا بدردت میخوره !

تو این وبلاگ سعی می‌کنم در مورد هر چی که به نظر برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت افراد میتونه مفید بیاد مطلب منتشر کنم. آموزش مهارت های جدید، نقد و بررسی کتاب و فیلم و اخبار و ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کلاس کنکور آنلاین مناسب چه دانش آموزانی است؟

در تعریف کلاس آنلاین باید بگوییم که در این کلاس ها دروس با ابزارهای دیجیتال و از راه دور تدریس می شود و برای شرکت در این کلاس ها نیازی نیست که از خانه خارج شوید بلکه می توانید در منزل خود همان آموزش ها را از اساتید برتر دریافت کنید.

برای شرکت در این کلاس ها به موبایل یا لپ تاب و اینترنت پرسرعت نیاز دارید و معمولا هزینه کلاس های آنلاین نسبت به کلاس های حضوری کنکور کم تر است. در این کلاس ها مباحثی که در کنکور می آید تدریس می شود و نحوه ی تدریس با کلاس های حضوری متفاوت است، معمولا در این کلاس های آنلاین اساتید از تخته هوشمند و قلم نوری استفاده می کنند و نکات تست زنی را به شما یاد می دهند. در جواب این سوال باید بگوییم که این کلاس ها مناسب دانش آموزان پشت کنکوری و سال دوازدهمی است که در مدرسه آموزش های خوبی برای کنکور نمی بینند و در برخی از دروس دچار مشکل هستند بنابراین بهتر است در کلاس های آموزشی کنکور که به طور آنلاین برگزار می شود شرکت کنند تا سطح خود را در آن درس بالا ببرند. برای گرفتن نتیجه مطلوب در پشت کنکوری ها فقط شرکت در کلاس ها کافی نیست، در کنار آن باید تعداد تست های بالایی در روز بزنند چون در مقایسه با دانش آموزان سال دوازدهمی زمان بیشتری دارند.

باید به این نکته توجه کنید که شرکت در کلاس های آنلاین برای افرادی مناسب است که شناخت دقیقی از سطح درسی شان دارند و نقاط قوت و ضعف خود را به درستی می دانند، بنابراین کسی که مثلا به درس شیمی مسلط است ولی فرمول ها را نمی تواند حفظ کند، کلاس آنلاین مناسب نخواهد بود پس قبل از شرکت در این کلاس ها مشاوره کنید تا کلاس کنکور آنلاین مفید و به صرفه ای را انتخاب کرده باشید.

 

بهترین کلاس های آنلاین کنکور کدام است؟

بسیاری از خانواده ها برای موفقیت بیشتر فرزندانشان، به دنبال بهترین کلاس های آنلاین کنکور می باشند. شرکت کردن دانش آموزان در این کلاس های باعث می شود تا در کنار خانواده و با نظارت کامل والدین، از کلاس ها و مطالب مهمی که در آن ها گفته می شود، استفاده کنند. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم برای آن دسته از دانش آموزان و والدین، کلاس های آنلاین کنکور را معرفی کنیم. در ادامه مقاله بهترین کلاس های آنلاین کنکور  را برای انتخاب شما معرفی خواهیم کرد همراه ما باشید.

 

موسسه خواجه نصیر

موسسه خواجه نصیر تحولی اساسی در برگزاری کلاس ها و ارائه خدمات آمادگی برای کنکور با موسسه خواجه نصیر، موسسه خواجه نصیر با بیش از ۷ سال تجربه در زمینه ارائه خدمات آموزشی در حیطه کنکور، تحصیلات تکمیلی و مهاجرت به خارج از کشور دارد و تعداد رتبه برترها و فارغ‌التحصیلان و پرونده های موفق مهاجرتی این موسسه به مرز هزاران مورد رسیده است.

کیفیت ارائه خدمات آموزشی در موسسه خواجه‌ نصیر تضمینی است. چطور؟ بدین صورت که در موسسه خواجه نصیر برای ارائه خدمات خود در بالاترین سطح، تضمین کیفیت کلاس های کنکور، خدمات آموزشی خود را در قالب عقد قرارداد رسمی با تضمین کیفیت کلاس ها در رشته های تاپ کشور همچون پزشکی، دندانپزشکی، دارو سازی و… ارائه میکنند که این مهم جایی برای نگرانی شما خانواده ها و شرکت کنندگان کنکور باقی نمی گذارد.

جهت راحتی شما کنکوری های عزیز پلتفرم آنلاین موسسه نیز راه اندازی شده است و شما می توانید بدون هیچ دغدغه و وقت تلف کردنی از شرایط کلاس ها و دوره ها مطلع شوید.

 

کلاسینو

کلاس  آنلاین کلاسینو یکی از اولین و قوی ترین آموزشگاه هایی که کلاس های کنکور را به صورت آنلاین برگزار کرد آموزشگاه کلاسینو بود که متعلق به موسسه راه اندیشه است. برای ثبت نام در این کلاس های آنلاین کنکور در ابتدا داوطلبان یک جلسه را رایگان ثبت نام می کنند و اگر کلاس ها را پسندیدند می توانند ثبت نام کامل کنند و هزینه آن را بپردازند.

در کلاسینو دوره های نکته و تست، آمادگی ورود به مدارس برتر و آمادگی برای امتحانات پایان ترم وجود دارد. در کلاس های آنلاین کلاسینو تمام درس های عمومی و اختصاصی رشته های ریاضی و تجربی تدریس می شود اما دروس اختصاصی انسانی، هنر و زبان در آن ارائه نمی شود.

همچنین برای شرکت در این کلاس ها به مرورگر کروم و نرم افزار adobe connect FI احتیاج دارید. در حقیقت کلاسینو یک آموزشگاه آنلاین ابتدایی تا کنکور است که از هر جای ایران می توانید از آن استفاده کنید و به شما امکان می دهد به صورت مجازی در کلاس حاضر شوید، با استاد صحبت کنید و حتی در این نوع کلاس ها تکالیف و آزمون هایتان پیگیری می شود.

مزایای کلاسینو:

مشارکت و فعالیت دانش آموزان در کلاس های کلاسینو همانند کلاس های حضوری است.

کلاس های کلاسینو کاملا به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموز این امکان را دارد تا در زمان تدریس سوالات خود را بپرسد.

داوطلبان شرکت در کلاسینو در هر جای ایران که باشند تنها با اتصال به اینترنت پرسرعت می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

در کلاسینو برای تدریس دروس از اساتید برتر و با تجربه استفاده می شود و این اساتید در بهترین آموزشگاه ها و مدارس تهران در حال تدریس هستند.

هزینه کلاس های آنلاین کلاسینو در مقایسه با کلاس های حضوری بسیار کم است مثلا اگر کلاس حضوری یکی از اساتید 3 میلیون باشد در کلاس آنلاین این مبلغ به 150 هزار تومان هم می رسد.

 

کلاس آنلاین تام لند

کلاس آنلاین تام لند در ادامه معرفی بهترین کلاس های آنلاین کنکور به آموزشگاه تام لند رسیدیم، تام لند مدرسه ای است به وسعت ایران بنابراین از هر جای ایران می توانید به تام لند بپیوندید و قله های موفقیت را فتح کنید. با توجه به گستردگی ایران و محدود بودن دسترسی دانش آموزان به منابع آموزشی و اساتید برتر و همینطور به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فراگیری استفاده از اینترنت سبب شده تا تام لند به وجود بیاید.

نتیجه آموزش های آنلاین در تام لند، عدالت آموزشی، هزینه بسیار مقرون به صرفه و کمک به آسایش دانش آموزان است. همچنین تلاش اعضای تام لند این است که بهترین نتایج کنکور را برای دانش آموزان رقم بزنند.

ویژگی های تام لند:

تماس تصویری حین کلاس: در زمان کلاس به صورت تصویری با استاد در ارتباط باشید و سوالاتتان را بپرسید.

صرفه اقتصادی: ثبت نام در کلاس های تام لند باعث می شود تا بخش زیادی از پول هایتان ذخیره شود.

کیفیت سمعی و بصری: کلاس های تام لند از به روزترین امکانات و بهترین کیفیت برای ارائه آموزش ها استفاده می کند.

آزمون های آنلاین: در کنار کلاس ها، آزمون هایی برایتان طراحی می شود تا نقاط ضعفتان تقویت شود.

پرسش و پاسخ حین کلاس: این امکان را دارید تا در زمان کلاس اشکالاتتان را از استاد بپرسید و با همکلاسی ها در تعامل باشید.

مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته: امکان مشاهده و پشتیبانی 24 ساعته در کلاس های تام لند وجود دارد و هر زمان که مشکلی پیش آمد از مشاوره و پشتیبانی می توانید استفاده کنید. جزوه، تمرین، تکلیف: با ثبت نام در کلاس های تام لند با کیفیت ترین جزوه های آموزشی را خواهید داشت و همچنین به صورت منظم تمرین هایی برای رفع ایراداتتان انجام می دهید.

امکان مشاهده آفلاین: اگر نتوانستید در کلاس حاضر شوید و یا از یه قسمت جا ماندید، با این امکان می توانید کلاس را بارها و بارها ببینید و اشکالاتتان را رفع کنید.

کلاس های آنلاین و زنده: حاضر شدن در کلاس های آنلاین تام لند هیچ تفاوتی با کلاس های حضوری ندارد.

 

کلاس آنلاین آی کلاس

کلاس آنلاین آی کلاس کلاس های آنلاین آی کلاس فرصتی است برای تمام دانش آموزان تا با هزینه کم و صرف زمان کم تر از کلاس بهترین اساتید استفاده کنند. همچنین آزمون های مرحله ای در کلاس های آی کلاس برگزار می شود که با استفاده از آن ها می توانید خود را محک بزنید و همچنین برگزاری کلاس های فشرده و جمع بندی تست کمک می کند تا نتیجه بهتری در کنکور سراسری به دست بیاورید.

ویژگی های آی کلاس: ا

مکان پرداخت اقساط هزینه ها

امکان صرفه جویی در وقت و هزینه

امکان استفاده از بهترین اساتید قابلیت سوال و جواب زنده دانش آموز و استاد با ثبت نام در آی کلاس از جلسه اول هر کلاس به صورت رایگان می توانید استفاده کنید.

 

 

 

  • ۰۲/۰۴/۲۴
  • امیرحسین محصوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی